مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر "ریجاب" و ۵۴ روستای شهرستان دالاهو خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۸ تمام شهر‌های کرمانشاهصاحب گاز می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 17 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی ، اظهار کرد: با حضور استاندار و جمعی از مئولین استان، عملیات اجرایی گازرسانی به شهر ریجاب و ۵۴ روستایشهرستان دالاهو با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، امروز (۲۷ خرداد) آغاز شد.

وی با بیان اینکه قرار است گازرسانی به این شهر و روستا‌ها ظرف ۱۸ ماه به بهره‌برداری برسد، یادآوری کرد: با اجرای این طرح ۴۲۰۰ خانوار شهری و روستایی از گاز نعمت گازبرخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۶۱ درصد جمعیت روستایی و ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری استان صاحب گاز خواهند بود.

شهبازی درباره برنامه‌های گازرسانی به دیگر شهر‌های استان نیز با بیان اینکه تمام شهر‌های استان تا پایان سال ۹۸ به شبکه گاز متصل می‌شوند، عنوان کرد: کار گازرسانی به شهر‌هاینوسود و نودشه اکنون به پیمان رفته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر ازگله نیز در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: فقط شهر سومار باقی می‌ماند که سکنه چندانی ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال حداقل ۳۰۰ روستای استان صاحب گاز خواهند شد، تصریح کرد: تا پایان سال ۹۸ تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان ازنظر گاز تعیین تکلیف می‌شوند.

شهبازی افزود: اکنون گازرسانی به ۵۴۰ روستای استان پیمان‌سپاری شده و مابقی روستا‌ها نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار